Digitalni marketing i SEO optimizacija sajtova
Internet se razvija brzinom svetlosti. Zato je za uspešno poslovanje neophodno na pravi način biti prisutan u online svetu. myOffice za svoje klijente kreira kampanje koje će unaprediti poslovanje i pruža SEO usluge koje optimizuju web stranice za pretraživače.
Živimo u vremenu u kom se tehnologija razvija vrtoglavom brzinom. Svedoci smo u proteklih nekoliko decenija u kom pravcu ide tržište računara i mobilnih telefona. Nekada su ti uređaji bili samo za odabrane, sada ćete retko videti osobu koja nema pametni telefon.
Ove činjenice, dovele su do toga da su ljudi svakodnevno u prilici da pristupe nezamislivom broju informacija koje internet pruža. Na taj način je internet postao primarno područje odvijanja marketinga.
Digitalni marketing koristi digitalne kanale poput pretraživača, društvenih mreža, E-mailova ili website-ova za promociju i reklamiranje proizvoda, usluga ili brendova. Podrazumeva kreiranje i sprovođenje strategija koje su dizajnirane specijalno za digitalne platforme. Ključni momenat je što svaki biznis na ovaj način može doći do ogromnog broja potencijalnih korisnika uz potpunu kontrolu troškova. Ipak, nije sve tako jednostavno. Da bi ovaj vid marketinga bio uspešan, neophodno je potpuno i detaljno razumevanje ciljnih grupa, kreiranje sadržaja koji će ih privući i zadržati.
Kako vam myOffice može pomoći?
On-site i off-site SEO (Search Engine Optimization) su ključni pojmovi koji se vezuju za saobraćaj svake web stranice. Od nemerljivog značaja je kako pretraživač vidi website i zbog toga je neophodno primeniti tehnike koji će ga učiniti što vidljivijim za pretraživače.
myOffice se bavi optimizacijom na samoj stranici (on-site SEO), ali i optimizacijom koja se obavlja van web stranice (off-site SEO).
On-site SEO predstavlja optimizaciju elemenata na web stranici kako bi se što bolje rangirala i dobila što više relevantnog saobraćaja sa pretraživača. Cilj ovog oblika optimizacije je da olakša i pretraživačima i korisnicima da razumeju svrhu našeg sadržaja i da je prepoznaju kao bitnu vezano za pretragu koja je obavljena u pretraživaču. Istraživanje relevantnih ključnih reči i njihova implementacija u sadržaj na stranici i u HTML elemente (url, Title Tag, Meta description) su delovi on-site optimizacije koji će na najbolji način uticati na rangiranje stranice.
Off-site SEO podrazumeva tehnike koje se ne obavljaju na samom sajtu, a koje popravljaju vidljivost i rangiranje web stranice u pretraživačima. Ovo podrazumeva rad na poboljšanju faktora koji utiču na rangiranje, poput beklinkova, gostujućih postova, korišćenja društvenih mreža i influensera i slično.
Google marketing je nezaobilazan ukoliko imate web stranicu i pokušavate da preko interneta reklamirate svoje proizvode ili usluge. I pored postojanja velikog broja pretraživača, blizu 90% ljudi koji imaju pristup internetu, odlučuje se da koristi google. Složićemo se da je to ogroman broj potencijalnih korisnika.
myOffice za vas kreira googleAds kampanje (Search, Display, Video kampanje) koje će u zavisnosti od vaših potreba na različite načine pozitivno uticati na razvoj vašeg poslovanja. Uz to, povezivanjem googleAds naloga sa Google Analytics nalogom, u mogućnosti ste da pratite tok i istorijat kampanja koje su bile ili su još uvek aktivne.
Bilo da želite da povećate broj konverzija, da radite na vidljivosti vašeg brenda ili da povećate broj poseta vašoj web stranici, google marketing je savršeno oruđe kojim ćete to postići.
Marketing na društvenim mrežama je njihovim razvojem postao jako bitan faktor u reklamiranju i prezentaciji proizvoda i usluga bilo kog tipa. Facebook i Instagram, sa ogromnim brojem korisnika koji i dalje raste, predstavljaju savršeno mesto za pristup velikom broju potencijalnih korisnika.
Podrazumeva kreiranje i deljenje sadržaja koji je prilagođen platformi na kojoj će biti kao i ciljnoj grupi kojoj želimo da ga prikažemo. Cilj Facebook i Instagram marketinga je podizanje svesti o brendu i povećanje saobraćaja ka web stranici ili landing stranici.
Marketing na društvenim mrežama podrazumeva dve strategije. Organska strategija koja se ne plaća i gde kroz objave privlačimo potencijalne korisnike i strategija u kojoj se ulaže u oglašavanje na društvenim mrežama, sponzorisane postove i influenserski marketing.
Ono što je bitno je da postoje parametri pomoću kojih možete u svakom momentu pratiti parameter koji pokazuju uspešnost kampanje i tako reagovati na pravi način u trenutku kada je to potrebno.