Pomozite vašem terenskom komercijalisti
Ako vam je potrebno rešenje koje će vam omogućiti potpunu kontrolu terenske prodaje, myOffice ima proizvod za vas. mySales aplikacija omogućava efikasan rad i najbolju produktivnost komercijalista na terenu.
myOffice je već dugo na tržištu sa svojim proizvodima. Iz tog razloga smo imali priliku da komuniciramo sa velikim brojem klijenata i ljudi iz poslovnog sveta. Kroz tu komunikaciju konstantno pokušavamo da identifikujem probleme i dileme koje ljudi imaju vezano za funkcionisanje svojih preduzeća.
Tako smo se često susretali sa pitanjima poslovnih ljudi koji bi bio dobar način da unaprede rad svojih komercijalista i uopšte prodaju na terenu. Ovo nas je podstaklo da krenemo da razmisljamo u tom pravcu pa je tako vremenom nastala mySales aplikacija za komercijaliste. Osnovna stvar koja nas je vodila u razvoju bila je da što više stvari koje su firmama predstavljale problem obuhvatimo i rešimo na najbolji mogući način.
Verovatno se pitate zašto je baš mySales to rešenje koje će povećati efikasnost i produktivnost vaših komercijalista. Pre svega, želimo da istaknemo činjenicu da se mySales instalira na mobilne uređaje (tablet, mobilni telefon) i da je sistem implementacije jako jednostavan. Aplikacija je intuitivna za korišćenje i dosadašnje iskustvo nam govori da su se korisnici brzo prilagodili i navikli na sve funkcionalnosti.
Šta još želimo da istaknemo?
- mySales je integrisan sa našim poslovnim software-om i radi u realnom vremenu
- Mogućnost prikaza stanja lagera gde birate da li ćete prikazati količinu na stanju ili samo ima/nema opciju
- Mogućnost rezervacije robe u magacinu u momentu kad se porudžbina napravi
- Brzo poručivanje i pretraga robe
- Pregled tek pristigle robe
- Najava poručene robe i termina pristizanja na stanje, kao i najava uvoza nove robe
- Uvezivanje sa drugim portalima i dobavljačima preko XML-a i API-ja
- Ukoliko ste povezani sa dobavljačem, naš B2B portal nudi mogućnost automatskog trebovanja robe koju je neko poručio, a nemate je na stanju
- Mogućnost sugestije kupovine kupcu i ponavljanja prethodnog trebovanja
- Uvid u analitičku karticu i pregled prethodnih porudžbina
- Preuzimanje svih dokumenata u xml, pdf formatu
Pored ovih funkcionalnosti, mySales nudi mogućnost automatskog kreiranja outleta za robu koja stoji duze na stanju npr sve sto je duze od 90 dana (opciono). U slučaju postojanja više lokacija, postoji mogućnost provere stanja i automatskog povlačenja robe kao i pravljenja ruta za komercijalistu.
Komunikacija je ključ koji stoji iza svakog kvalitetnog proizvoda. Međusobno poštovanje dovodi do toga ljudi slušaju jedni druge, a to je najbolji put ka savršenom rešenju. Ukoliko želite da unapredite rad svojih terenskih radnika i njihovu efikasnost i produktivnost, mySales aplikacija je oruđe koje će vam u tome pomoći. Naš tim vam stoji na usluzi za sve dodatne informacije.